Forum www.trizer.fora.pl Strona Główna www.trizer.fora.pl

Moja przygoda z odchudzaniem
Idź do strony 1, 2, 3  Następny

Skąd: Chojnice

PostWysłany: Pon 23:30, 26 Wrz 2016    Temat postu: Moja przygoda z odchudzaniem

Cześć. Jestem Klaudia i chciałabym schudnąć ok. 25 kg. Jeszcze trzy lata temu nie pomyślałabym, że będę walczyć z nadwagą, lecz zaszłam w ciążę, pierwsze pięć miesięcy nie dodało mi wielu kilogramów, lecz przez resztę miesięcy przybyło mi całe 25 kg. Po urodzeniu córeczki nabawiłam się depresji poporodowej i uciekłam w jedzenie. Teraz chce wrócić do swojej przed ciążowej figury albo się do niej zbliżyć. Chciałabym móc wyglądać dobrze i chcę czuć się dobrze. Strata kilogramów pozwoli mi w łatwiejszy sposób dążyć do zdobycia kwalifikacji zawodowych w kierunku jeździectwa, bo usprawni moje ruchy, gdy będę siedzieć w siodle. Chciałabym też pozbyć się kilogramów dla córki, by nie musiała narzekać na mamę, która nie ma siły by bawić się z nią. Ale najbardziej chce to zrobić dla siebie.

PostWysłany: Śro 14:05, 28 Wrz 2016    Temat postu:

Witam. Wczoraj po południu dotarł do mnie Trizer, więc od dziś oficjalnie zaczynam odchudzanie.
Startuję z wymiarami:
wzrost: 164cm
pas: 105cm
biodra: 110cm
udo: 66cm
biceps: 35cm
biust: 115cm
waga: 90kg
Trzymajcie kciuki za moje odchudzanie, mam nadzieję, że uda mi się szybko zgubić zbędne kilogramy.

trizer

Dołączył: 22 Wrz 2016

PostWysłany: Czw 8:11, 29 Wrz 2016    Temat postu:

Klaudio,
Jesteśmy przekonani, że z Trizerem szybko osiągniesz zamierzony efekt. Zachęcamy do dzielenia się codzienną opinią na temat stosowania naszego spalacza.
I życzymy powodzenia!

Skąd: Chojnice

PostWysłany: Czw 13:06, 29 Wrz 2016    Temat postu: Dzień drugi z Trizerem.

Dziś dzień od rana zalatany. Rano szybkie śniadanie i potem bieganie po urzędach. Papierkowe roboty to tragedia. Zdecydowanie tego nie lubię. Między czasie szybkie zakupy, a po powrocie do domu przygotowania do obiadu. Brokuły, pierś duszona i pełnoziarnisty makaron, który jadłam po raz pierwszy. Oczywiście pół godziny przed każdym posiłkiem Trizer! Bez niego by się nie obyło. Very Happy
Następna część dnia czeka mnie w szkole, więc resztę posiłków trzeba zjeść poza domem, czego zdecydowanie nie lubię. Ale jak trzeba to trzeba.
Miłego dnia! Smile

PostWysłany: Pią 18:04, 30 Wrz 2016    Temat postu:

Dziś rano dobre śniadanko, owsianka z jabłkiem. Moja ulubiona. Potem czekało mnie sprzątanie. Gdy masz małe dziecko to sprzątanie staje się wyzwaniem. Razz Ale dałam radę. Potem drugie śniadanie, kanapka z pomidorkiem i pędem na autobus do stajni. Dziś czekały mnie przygotowania, bo jutro przywożę konia do stajni siostry na jakiś czas, bo czekają nas zawody w przyszły weekend, a co się z tym wiąże, cudowny tydzień spędzony cały czas w ruchu z końmi. Coś pięknego. Smile Teraz przygotowuję coś na obiad, jeszcze nie mam pomysłu, ale muszę na coś szybko wpaść! Kolacja hmmm... Może by tak jajeczniczka? Albo jakaś sałatka z pomidorami... Jeszcze nie wiem. No, ale oczywiście do każdego dania cudowny Trizer! Bez niego posiłek nie może się odbyć. Very Happy
PS. Coś mi aparat szwankuje, więc nie mam jak za bardzo zdjęć porobić... Sad

PostWysłany: Sob 19:17, 01 Paź 2016    Temat postu:

Dziś na śniadanie owsianka z jabłkiem, a potem szybko do stajni. Problemów masa, bo nic nie chciało iść po naszej myśli. Na szczęście w końcu udało się przetransportować konia do Chojnic. Po powrocie obiad, kawałki karkówki z papryką. Trzeba wymyślić jeszcze coś na kolację. Very Happy

kobietanadiecie

PostWysłany: Nie 12:11, 02 Paź 2016    Temat postu:

KlaudiaFitMama napisał:

Pracujesz w stadninie? Wink Jeździsz konno ? MOje marzenie Smile

PostWysłany: Pon 11:57, 03 Paź 2016    Temat postu:

Nie pracuje, mam własnego. Jeżdżę już sporo lat. Smile

PostWysłany: Pon 12:10, 03 Paź 2016    Temat postu:

Wczoraj nie zdążyłam napisać posta, więc dziś szybko napiszę co się u mnie działo wczorajszego dnia.
Śniadanie tradycyjnie owsianka z jabłkiem, potem na rower i do konia. Pojechaliśmy z moją siostrą do lasu na naszych wierzchowcach. Bardzo przyjemnie jest się tak przejechać! Polecam każdemu Very Happy potem znów rower i jazda. Jakieś 20-25km zrobiliśmy i w domu byłam dopiero na kolację. Niestety dzień bez obiadu, ale raz może się zdarzyć Razz
Dziś na śniadanie znów owsianka a co dalej to pomyślimy Smile

Skąd: Chojnice

PostWysłany: Wto 15:45, 04 Paź 2016    Temat postu: To już jutro!

Dzisiejszy dzień zaczęłam kanapką z jajkiem. Matko, jak ja kocham jajka! Razz Teraz powoli przygotowuję do obiadu - będzie kurczak i brokuły. Po obiedzie czeka mnie trening z moim rumakiem, a wcześniej jeszcze muszę polatać po mieście. Będę teraz musiała myśleć co na kolacje. Jejku, brak mi pomysłu!

Uwierzycie, że już tydzień mija mi z Trizerem? Jutro pomiary, jestem ciekawa efektów!

PostWysłany: Śro 19:06, 05 Paź 2016    Temat postu:

Dziś na śniadanie dwa kawałki ciemnego chleba z pomidorem. Obiad na szybko kawałek mięsa z kurczaka i na kolację zaraz pełnoziarniste bułeczki. Dziś niestety pogoda okropna Sad oby jutro było lepiej!
A co do pomiarów .. Jestem mega zadowolona z siebie, bo dzięki Trizerowi mam motywację by się doskonalić Smile

PostWysłany: Czw 18:31, 06 Paź 2016    Temat postu:

Dzis na śniadanie trochę jajecznicy i mala bułeczka pełnoziarnista. Potem szybko ruszyć konia i na obiad. Ziemniaki gotowane na parze plus kalafior. Muszę zdecydowanie zminimalizować częstość ziemnków na obiady, ale ciężko, gdy je się tak bardzo kocha! :p na kolacje planowany chleb pełnoziarnisty z pomidorem.

PostWysłany: Pią 22:42, 07 Paź 2016    Temat postu:

Dziś na śniadanie kanapka pełnoziarnistego chlebka z pomidorem. Poszłam na krótki spacer z córeczką, a pozniej pierś na szybki obiad i do konia. Pojechałam z siostrą na długi teren do lasu. Nim wróciliśmy bylo już ciemno, więc musiałyśmy bardzo zaufać naszym rumakom na strasznych leśnych drogach. Na kolację chlebek z kiełbasą z kurczaka i odpoczynek.

PostWysłany: Sob 21:49, 08 Paź 2016    Temat postu:

Dzisiejsze śniadanie było na prawdę niewielkie, bo strasznie źle się czułam i nie mogłam nic przełknąć. Potem do konia, wyjazd na zawody. Kochany mój się postarał dziś super. Obiad sobie odpuściłam, bo nawet nie byłam w stanie nic zjeść. Na kolację pierś z kurczaka i do łóżka odpocząć po 4h w siodle.

PostWysłany: Pon 21:34, 10 Paź 2016    Temat postu:

Wczorajszy brak posta usprawiedliwiam całym dniem spędzonym u teściów, w miejscu gdzie nie wiedzą co to internet.
Dziś na śniadanie bułka z ziarnami, na drugie owsianka z jabłkiem i potem niestety dopadł mnie taki ból brzucha, że nic prócz wody nie mogło trafić mi do żołądka...

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.trizer.fora.pl Strona Główna -> Pamiętniki odchudzania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)